Mijn gebeden zijn verhoord. Astrid Bryan krijgt samen met den John een eigen programma op Vijf TV. Sinds Vlaamse Hollywood Vrouwen van mijn kijkscherm was verdwenen, wist ik het meteen: Astrid moet een eigen programma krijgen. Zij was de meest aangename persoon om naar te kijken en te luisteren. Haar Antwerpse Amerikaanse uitspraak heeft menig hart veroverd en zorgde ondertussen al voor hilarische (maar goed bedoelde) imitaties.

De laatste aflevering van Vlaamse Hollywood Vrouwen was duidelijk aan Astrid gewijd. De andere figuren kwamen nog amper aan bod en laat ons eerlijk zijn: nobody cares. Ik kon mijn enthousiasme maar niet verbergen toen ik zag dat Astrid en John smoutebollen waren gaan eten in de Desirée de Lille (ik kom daar ook altijd!) en frietjes van het beste (en hoogstwaarschijnlijk duurste) frituur van tstad: Frituur Number 1. Bij het einde van Vlaamse Hollywood Vrouwen, en bij de meeste reality programma’s, bleef ik met een leeg gevoel achter. Ik moet me altijd de vraag stellen: En hoe gaat hun leven nu verder? Ik weet ook niet waarom mij dat interesseert, maar waarom zou ik mij verantwoorden voor een eenvoudige guilty pleasure.

Ik sta alvast te popelen om de eerste aflevering van Astrid in Wonderland te zien en ik hoop dat het net zoals haar auto pimped out chromed out zal zijn! Hopelijk verpest meer reality de relatie niet tussen het immer charmante koppel, maar ik denk dat ze daar in Beverly Hills wel wat meer gewoon zijn. Verwacht van mij maar een full report wanneer de eerste aflevering op televisie komt!