Oh Glee, hoe slaag je er toch in om me keer op keer te ontroeren en geweldige televisie af te leveren. Met hun laatste aflevering (Original Song) zijn ze weer een beetje gestegen op de ladder van awesomeness. Glee heeft er wel al vaker voor gezorgd dat liedjes die in de vergetelheid zijn geraakt terug op nummer 1 komen te staan. Zo zijn er ook liedjes die ik normaal niet erg goed vind, maar die dankzij Glee toch op mijn ipod zijn beland. Zelfs Justin Bieber heeft een shout out gekregen van Glee, waardoor de muziek van de snotaap zelfs bij mij bleef hangen. Als een televisieprogramma bij een 23jarig, mentaal gezond meisje de Bieber Fever doet opwekken, mogen we wel stellen dat het een erg machtige TV show is.

Nu hebben ze het dus weer gedaan! Om regionals te winnen besloten de Glee clubbers dat het wel een leuk idee zou zijn om zelf een nummer te schrijven. Ik was eerst een beetje bang dat het een melig musical lied zou worden, waar ik normaal niet veel op tegen heb, maar niet vind thuis horen in Glee. Maar nee hoor, ze schreven en zongen een geweldig liedje! Loser like me heet het, en het vertelt eigenlijk gewoon het gevoel waarmee ze elke dag te kampen hebben wanneer ze door de schoolgangen wandelen. Nu goed, high school ligt al lang achter mij en ik lig niet heelder dagen in mijn dagboek te pennen, maar toch hou ik zo van het nummer alsof ik zelf nog een puisterig pubertje ben. Enjoy the song!